Benvinguts al meu bloc

Obriu

desplegueu

torneu a tancar

revisiteu

il·lumineu

entreu-hi

sortiu-ne

badeu

aboqueu-hi

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Benvinguts al meu bloc

  1. glòria mengual vime ha dit:

    De moment bado, Joan.

  2. vinyet ha dit:

    Benvingut a l’univers blocaire dels poetes! Jo ja m’he apuntat com a seguidora… Ah, i t’he reenviat al meu mur de feisbuc i al dels Poetaris Associats…

  3. Francesc Parcerisas ha dit:

    Jo també hi he passejat tot badant. I, ara que t’hi has posat, hi tornaré

  4. Raquel Casas ha dit:

    Enhorabona Joan!! Quin bloc més currat!! Felicitats i endavant, t’enllaço al meu bloc 😉

Deixa un comentari

